Alfonso von Reinbäck

Alfonso on Garganin hahmo kampanjassa Anglerre Playtest. Hän on varakas hulttiopoika, joka ei ole älyllä siunattu eikä ole elämässään juurikaan mitään muuta tehnyt kuin rellestänyt ja kasvattanut mainettaan, hyvässä ja pahassa. Hän on impulsiivinen ja antaa turhan helposti lupauksia, jotka hänen kunniantuntonsa kuitenkin vaatii pitämään.

Lapsuus

Alfonso on varttunut rikkaassa perheessä ja tullut perinpohjaisesti hemmotelluksi. Vartuttuaan aikuiseksi hän lähti isänsä kotoa Anglerren mailta ja matkasi meritse Vapaasatamaan. Hän on ylimielinen, laiska ja tuhlailevainen. Perhe kääntää silmänsä pojan heikkouksilta ja lähettää lisää rahaa jokaisella kirjeellä.

Aspektit ovat Isäni Nimi ja Kaiken saan, mitä haluan.

Urotyö

Matkattuaan Vapaasatamaan ja päästyään eroon perheensä läheisyydestä, Alfonso ryhtyi huoletta käyttämään isänsä varoja ja nimeä maineensa kasvattamiseen. Hän suoritti urotyön pelastamalla kuvernöörin tyttären kidnappaajien käsistä. Vesikauhuinen raivolisko oli repiä neidon palasiksi, mutta Alfonso paini pedon maihin.

Aspektit ovat Timanttinen tenori ja Myrkkykynsien arvet kyljessäni.

Vierailu 1

Alfonso kohtasi aatelismiehen nimeltä Allan de Rendaris pelastaessaan herttua d'Camrunin maanjäristyksen sortamasta rakennuksesta. Tämä erittäin näyttävä urotyö toimi taas uutena osoituksena Alfonson erinomaisesta fyysisestä kyvystä ja urheudesta ja jätti täysin varjoon hänen uuden erikoisen ja mielenkiintoisen tuttavuutensa, onnettomuuden hillitsemiseen telekineettisiä voimia käyttäneen Allanin.

Aspektit ovat Sankari ja Vahvempi, nopeampi, parempi … kuin kukaan.

Vierailu 2

Alfonso kuuli oppineesta miehestä nimeltä Sebastian, joka puheiden mukaan osasi ennustaa tulevan. Alfonso liehitteli häntä tarkoituksenaan käyttää ennustuksia uhkapeliin. Lievään hiprakkaan juotetun Sebastianin ennustukset näyttivät ensin toimivan, kun kaksikko testasi ideaansa Vapaasatamalaisessa pelisalongissa. Lupaavan alun jälkeen ennustusten voima kuitenkin tyrehtyi, juuri kun Alfonso otti aggressiivisen linjan ja laittoi likoon merkittäviä määriä varallisuuttansa ja lupautui puolivakavaan vetoon purjehtia merien ääriin ja takaisin. Selvittyään illasta Alfonso palkkasi miespalvelijan nimeltä Martin hoitamaan asioitaan ja huolehtimaan siitä, että hän ei joutuisi enää yhtä pahaan sotkuun tulevaisuudessa.

Aspektit ovat Harkitsematon lupaus ja Miespalvelijani Martin.

Taidot

Great Might
Good Athletics Fists
Fair Resources Art Rapport
Average Gambling Resolve Endurance Alertness

Stuntit

Money Talks
Herculean Might
Wrestling
Falling