Antarin

Pelaaja: Elphilm

Tämä pitkä ja hoikka mies on ristiriitainen ilmestys. Toisaalta hänen kasvojensa piirteet ovat veistoksellisen komeat, ja hänen katseensa kuin tähtikirkas yötaivas; toisaalta hänen vaatepartensa on suorastaan mauttoman räikeä. Korukuviot kimaltavat hänen purppuralla värjätyllä ja polviin asti ulottuvalla päällysviitallaan. Jaloissaan hänellä on nahkaiset ratsastussaappaat. Hänen käsivartensa ovat yleensä viitan suojissa, vain käsien raottaessa sen lievettä. Tällöin säihkyy viitan alla rintapanssarin hopeinen teräs. Hänen vasenta kättään peittää taisteluhansikas.

Ennen kaikkea kiinnittyy huomio kuitenkin miehen kasvoja varjostavaan päähineeseen. Hänen sinertävä lierihattunsa on valtava ja täydellisen mauton. Kuten hänen viittansa, on myös tämä hattu kirjailtu kimaltavin kivin. Ikään kuin tässä ei olisi tarpeeksi, koristaa tätä järjetöntä vaatekappaletta myös pitkä ja suurenmoinen riikinkukon sulka.

Miehen mustat ja ohuet viikset kruunaavat hänen keikarimaisen olemuksensa. Kuitenkaan ei hän ole vain turhamainen hienostelija; hänen vyöllään riippuu hoikan säilän kulunut huotra. Tätä hermostuttavampi yksityiskohta on se luonnoton varmuus, jolla hän tarkkailee ympäristöään. Hänen olemuksensa suorastaan hehkuu määrätietoisuutta ja arvaamatonta sisäistä voimaa.

Siinä missä muut noidat ammentavat taikavoimansa perkeleellisistä riiteistä tai ikivanhojen luonnonjumalien kanssa solmituista liitoista, on Antarinin katse suunnattu yötaivaan tähteinvälisiin pimeyksiin. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään yhteistä tähtien muinaisia olentoja palvovien järkijättöisten kultistien kanssa. Räikeästä vaateparrestaan ja hurmurin ulkonäöstään huolimatta on Antarin sekä tiede- että miekkamies, ja hänen näkökantansa yötaivaan muinaisten tarjoamaan tietoon ja valtaan perusteellisen käytännöllinen. Eksentrikko hän toki on, mutta jopa hänen vaatetuksensa vaikuttaa siltä kuin se olisi tahallisesti valittu korostamaan Antarinin vierautta kaikkiin ihmisten kulttuureihin nähden - kenties jopa pitämään näitä pilkkanaan.

Human Star Pact Warlock 5

Ability Scores Defenses Miscellaneous Statistics Senses & Trained Skills Feats
Str 13 (+3) AC 19 Initiative +1 Passive Insight 13 Armor Proficiency (Chainmail)
Con 16 (+5) Fortitude 16 Speed 5 Passive Perception 13 Pact Warrior [Soldier of the Faith]
Dex 8 (+1) Reflex 16 Hit Points 48 Arcana +8 Shield Proficiency (Light)
Int 13 (+3) Will 18 Bloodied 24 Bluff +11 Weapon Proficiency (Rapier)
Wis 12 (+3) Class Features Healing Surges per Day: 9 Diplomacy +11 Languages Known
Cha 18 (+6) Fate of the Void Healing Surge Value: 12 History +8 Common
Prime Shot Intimidate +11 Draconic
Shadow Walk Religion +8
Warlock's Curse

Powers (Arcane Spells)

At-Will Spells Encounter Spells Daily Spells Utility Spells
Dire radiance Astral mettle [divine challenge] Dread star Ethereal stride
Eldritch blast Dreadful word Hunger of Hadar
Eyebite Frigid darkness

Equipment
The Arm of Cro-Hath (link)
Cepheid, +1 Pact Rapier
Chainmail
Circlet of second chances
Dagger
Everburning torch
Fine clothing
Flask
Journeybread (6 days)
Light shield
Standard adventurer's kit

Wealth: 754 gold pieces.