Blossoms Aikalinja

Kampanjan tapahtumien aikalinja

Alkavat mennä sen verran pahasti sekaisin nuo ajat eri tapahtumille, npc:iden suhteille ja muille, että päätin tehdä aikalinjan. Säädetään ensin tähän aikalinjaan koko homma kuntoon ja sitten korjataan teksti kuvastamaan tätä. Kirjaan aikalinjan vuosina ennen nykyhetkeä. (ven.)

Selvitys muutoksista

Aloitan Garganin kanssa irkissä käydin keskustelun pohjalta. Siinä päätimme yksinkertaistaa tilannetta hiukan ja poistaa turhan Matsuda-hahmon, jolloin pelaajista tulee Kazuyan poikia ja ikäsysteemit muuttuvat hiukan yksinkertaisemmiksi.

Aikalinja

94 ven. Kanako Habasudo syntyy.

75 ven. Hana Habasudo syntyy.

54 ven. Habasudon suku epäonnistuu häpeällisesti kirstunvartijan tehtävässään ja keisari uudelleennimeää suvun Karasudoksi.

54 ven. Karassudon suvulle annetaan uusi tehtävä Ishikawan provinssisa Noto-Hantoun niemen vartijoina.

53 ven. Kazuya Karasudo syntyy.

52 ven. Hana Karasudo hukuttautuu Vihreän Lahden rannalla. Pelastusta yrittänyt seurue hukkuu nousuveden myötä hänen kanssaan.

27 ven. Kazuya Karasudo nousee valtaan Karasudon klaanin päämiehenä.

26 ven. Kazuya Karasudo nimittää Takehige Karasudon Noto-Hantoun rannikkolinnoituksen kunnostustöiden, sekä telakan rakennuksen johtoon.

25 ven. Nälänhätä koettelee Noto-Hantoun rannikon kalastajakyliä ja lähialuetta.

24 ven. Yli vuoden jatkunut heikko sato ja huono kalastustulos alkavat uhkaamaan rannikon kylien selviytymistä. Kazuya myy maata ja metsiä ostaakseen ruokaa muista provinsseista. Tämä on merkittävä takaisku Takehigen telakanrakennustöille, mutta kalastajakylät selviävät tuodun riisin ansiosta.

12 ven. Noto-Hantoun laivatelakan rakennustyöt saadaan päätökseen. Kyseessä on yksi merkittävimmistä telakoista koko provinssissa.

5 ven. Ryöväreiden toiminta alkaa merkittävästi hidastaa laivatelakan toimintaa. Uusia suunnitelmia tehdään heidän pysäyttämisekseen. Saburo Karasudo esittää uudenlaisen suunnitelman ryöväreiden pysäyttämiseen. Ansojen ja sotavoimien osoittauduttua täysin tehottomiksi, jää jäljelle enää soluttautuminen ja vakoilu, jotta Karasudon suvulla olisi varoitus ennalta ryöväriporukoiden liikkeistä. Saburo aloittaa soluttautumisensa vielä samana vuonna.

2 ven. Nuori bushi Chou Yamado rakastuu tulisesti prinsessa Hibiki Karasudoon. Suvut ovat kuitenkin vihollisuuksissa keskenään, joten kumpikaan suku ei heitä hyväksy.

1 ven. Chou ja Hibiki karkaavat yhdessä Noto-Hantoun metsiin.

1 ven. Choun rosvojoukko muodostuu ennen näkemättömän tehokkaaksi.

1 ven. Yamadat lähettävät merkittävän osan sotavoimistaan Noto-Hantoun metsiin Chouta hakemaan. Yamadojen mailla olevat Karasudon-klaanin jäsenet raportoivat Kazuyalle Yamadojen sotavoimien merkittävistä liikkeistä Noto-Hantoulla. Kazuya vastaa ennakoivalla hyökkäyksellä Yamadojen asutuksiin. Kun Yamadojen todellinen tehtävä käy viimein ilmi, on jo liian myöhäistä perääntyä, sillä ensimmäinen kylä on jo poltettu ja ryöstetty. Jäljelle jääneet todistajat tapetaan ja rajalta peräännytään vähin äänin. Yamadojen tiedustelijat ovat olleet etsimässä Chouta Noto-Hantoun metsissä, joten he eivät saa varmaa tietoa hyökkääjistä isännilleen.

1 ven. Ryöväreiden keskuudessa elänyt Saburo Karasudo onnistuu tappamaan Choun, mutta prinsessa Hibiki jää rosvojoukon luo ja muodostuu sen de-facto johtajaksi helpostimanipuloitavan Chin-Whan (uuden korealaisjohtajan) kautta. Hibiki ja Chin-Whan vannovat kostoa Saburoa vastaan.

Noto-Hantoun vartijat -kampanjan pääsivu
Klaaninpoltosta hahmoihin kohdistuvat vaatimukset.

Add a New Comment