Blossoms Sessio 1

Takaisin pääsivulle.
Aikalinja

Elikäs tähän sitten vähän runkoa siitä mitä tapahtui ja mitä hookkeja, flageja ja bangeja tuli esiin.

Möreä jaappanipapan ääni:

"Sono haru no sakura wa mada tonteimasen deshita, samui yoru wa mou owattandeshita…"

Dubataan hompsahtavan jenkkidubbarin äänellä:

"Sen kevään kirsikankukat olivat vielä puissa, kylmät yöt olivat taakse jäänyttä elämää. Karasudojen klaanin linnoituksessa oltiin edellisenä iltana vietetty Kanako Obaa-saman syntymäpäiviä. Aamulla kun kamaripalvelija oli tuomassa ateriaa Obaa-samalle, löysi hän tyhjän huoneen ja sijaamattoman vuoteen"

"… Obaa-sama wa imasen deshita."

Saburo

Ilkeän varjon on kohtalo laskenut yllemme. Kanako Karasudo on meiltä ryöstetty kartanomme sydämestä turvan ja rauhan tyyssijasta ja jätetynnyrissä kannettu pois. Mikä hirviö tekisi tällaista meille? Mitä ihmettä he kuvittelevat voivansa saavuttaa tällä? Sen vannon, että ne alhaiset koirat saavat häpeällisen tekonsa hedelmiksi vain verisen lopun. Pelastamme obaa-saman ja kostamme verisesti kaikille osallisille.

Tämän tapauksen ympärillä pyörteilevä viha ja häpeä alkavat jo vaikuttaa meidän kaikkien kykyihin ja järkeen. Tänä iltana Nobu-san antoi minulle tehtäväksi pidättää roskakuskit, jotka tynnyrit veivät, sekä muut tilanteeseen liittyvät epäilyksenalaiset henkilöt. Roskakuskit olivat pysähtyneet paluumatkallaan bordellissa, missä Kanako oli ilmeisestikin heidän kuormastaan otettu. Huorat ja heidän parittajansa olivat hyödytöntä ja erinoimaisen epäilyttävää porukkaa kaikki. Päädyin pidättämään suuren osan bordellin väestä ja väsyneenä vihan sekä häpeän sumentamana unohdin ottaa roskakuskit mukaan samalla reissulla. Suureksi huojennuksekseni Nobu-san ei välittömästi pyytänyt päätäni, kun tämä kävi ilmi, vaan lähetti minut uudelle kierrokselle hakemaan unohtuneet roskakuskit.

Saburo Sato

Kisuke Karasudo

Oli suuren muutoksen aika, ja klaanimme kunnia ja mahti oli vajunut tyhjiin kuin vesi rapistuneesta tynnyristä. Soturimme eivät kyenneet enää turvaamaan metsiä, emmekä enää saaneet tarpeeksi puutavaraa täyttääksemme tilausia, joita laivatelakallemme tarjottiin. Obaa-saman katoaminen murtaisi mielemme ja sydämemme ja jättäisi meidät voimattomiksi kuin tuulen repimä paperi.

Kun tieto siitä, että palvelijat eivät löytäneet kunnianarvoisaa äitiämme, mestarini, Takahige-sensei, antoi tehtäväkseni pitää huolta siitä, että soturimme eivät laiskottele etsinnöissä, ja olla hänen silmänsä ja korvansa. Annettuani kunnianarvoisalle Nobu-samalle viisaita sanoja, otin tehtäväkseni kysellä kaupungin väeltä tietoja epäilyttävistä liikkujista.

Sellaista miehestä löytyikin tietoa. Sain selville, että korealaisen näköinen mustapartainen mies oli käynyt kaupungissa toissayönä, ja puhuttuani paluumatkalla Saburo Saton kanssa, oli ilmeistä, että kyseessä ei ollut kukaan muu kuin itse rosvopäällikkö Chin-Wha! Jos Kanako-saman katoaminen on hänen tai hänen liittolaistensa aikaansaannosta, tarvitaan nyt nopeaa ja määrätietoista toimintaa. Tunnen tuulen nousevan.

Takaisin pääsivulle.
Aikalinja