Elen Valaistuminen

Sekaan ripoteltu suuntaa-antavia videolinkkejä ja -upotuksia. Otathan ne sellaisina.

Tapahtui numeroiden välissä..

Kuultuaan jälleen Kuuportaiden voitonjuhlissa pikaisesti lähestyvistä turnajaisista, näki Elen seuraavana yönä kohtalokkaan enneunen. Epätavallisen todentuntuinen uni sai tavallisesti rauhallisen koljatin levottomaksi. Kävely läpi lähes autioiden Kuuportaiden öisten katujen vei naisen lopulta muurien ulkopuolella sijaitsevalle kukkulalle hakemaan hengellistä johdatusta.

Ainakin joku kuuli rukouksen sillä varjoista kuuluu ääni ja esiin astui vanhan ja viisaan näköinen jätti. Tämä oli seurannut Eleniä kaupungista, koska oli sanojensa mukaan tunnistanut tämän yhdeksi kansansa valituista, Kivensiunaamaksi. Unensa järkyttämänä Elen tarttuu jätin tarjoukseen harjoittaa ja auttaa tätä löytämään Valitun potentiaalinsa.

Yli kahdeksi viikoksi Elen katoaa tovereiltaan ja suorittaa vanhuksen määräämiä rankkoja harjoituksia

Rankan jakson päätteeksi kehoa ja mieltä on saatu muokattua sekä uusia taistelutaitoja opittua.

Kiitettyään jättiä johdatuksesta koljatti palaa ystäviensä luokse, jotka oli jättänyt yksin kaupunkiin hoitamaan kauppaneuvotteluita.