implevit rasa

Tompan vetämään tokaan DNDNext-sessioon Jyrin hahmo.

conanclimax2.jpg

Nimi: Foobar Kaukaasialainen
Rotu: Ihminen
Cläässi: Taistelija
Ammatti: Palkkionmetsästäjä
Erikoistuminen: RRRRRAIVOAJA
Skills: Use rope, gather rumors, sense motive, track
Trait: Bounty board
Languages: Common (read, write, speak)
Speed: 30ft

Fighterin abilitys score modifierit: +1 strenaan, dexaan tai conaan. Katton sit kun heitetään noppaa.
Ihmisen ability score modifierit: +1 kaikkiin, +2 johonkin. Sama kuin yllä.

Koska varmaan mieluummin heitätte paikan päällä nopalla statsit niin kuten kuvasta näkyy, on Foobar vahva ja kestävä pohjoisen taistelija, mutta valitettavan epäkarismaattinen ja hidas (ei tarkoita "epäketterää"). Pääaseena Foobar kantaa suurta kahdenkäden kirvestä. Muita kantamuksia Foobar kantaa omatekoisen kilttinsä (mustakarhun nahasta tehty, jonka hän tappoi viisivuotiaana) alla, jossa hänellä on heittokirveitä, leiriytymistarpeet (Foobar pärjää vähällä) ja eväät. Foobarin ei tarvitse erikseen suolata tuorelihaa säilyvämmäksi, koska hän hikoilee ne nivusissaan suolalihaksi. Foobar ei suostu käyttämään reppua tai vastaavaa kantolaitetta, koska hänen mielestään hän ei ole taisteluvalmis 24/7 mokomien epämukavuustekijöiden kanssa. Tämän vuoksi hän onkin tehnyt taskuja kilttiinsä, jossa pitää varusteensa.

(GM:lle toive/ajatus: Hahmoa ajatellen vähän hiljaa toivoin itsekseni houserulea että mikäli yöpyminen vaatisi normaalisti teltan/makuupussin/mitälie, niin esmes vähentää niiden painon Foobarin maksimikantokyvystä, eikä hää tarvitse niitä.)

Silloin kun Foobar on sivistyneiden ihmisten parissa, hän hankkii ruokansa palkkionmetsästyksellä. Hänet tunnetaan siitä ettei hän koskaan kerää kohteita elävänä.

"Foobar vahva. Foobar pelastaa nainen karhulta. Foobar parittelee nainen jälkeen."