Jorm teh paladin

Neverwinter-kamppikseen tehty paladiini.

Taustahörpäkkää:
Suuren aatelistalon toiseksi vanhin perijä, nyttemmin vanhin elossa oleva, lähetetty teini-iällä Lathanderin temppeliritarien luostariin koulittavaksi, koska ei käytöstavoiltaan sopinut aateliselämään. Ja kyllähän temppeliritarit onnistuivatkin, kunnon paastoaminen ja ankara kuri pistää teinin kuin teinin kuriin. Perheensä tai talonsa kanssa hän ei ole ollut tekemisissä tämän jälkeen, ennen kuin häntä tultiin noutamaan takaisin. Hän on nyt vanhin perillinen joka kelpaa johtamaan taloa ja hänen pitää palata, koska perhe vaatii. Kevein mielin hän ei takaisin lähde, ehkä jopa hieman katkerana. Tämä koska hän on löytänyt kutsumuksensa Lathanderin luota ja ehkä jossain ei-niin-pyhässä takaraivossaan on edelleen vihainen perheelleen koska lähettivät hänet pois.

Perheellä oli kolme poikaa, joista vanhin oli Karl. Tämän jälkeen vanhin on Jorm ja nuorin on äpärä <insert nimi tähän, Teuvon puoliörkki>. Karlin piti periä tittelit, maat ja linna, mutta hän kuoli Neverwinterin kataklysmissä joten katseet siirtyivät Jormiin *tirsk*. <insert nimi> laitettiin hakemaan Jormia paladiinien luota johtamaan taloa. Heidän paluumatkansa on lopuillaan pelin alkaessa, kai. En tiiä miten peli alkaa.

Jorm ja <insert nimi> eivät ole nähneet ennen tätä sitten lapsuuden, pahaa verta heillä ei ole keskenään koskaan ollut, ainakaan Jormin puolesta.

Ps. vapaa muutoksille, tää oli tämmöstä ajatuksenkulkua vaan.