Käyttäjälista

Nopalla otsaan - Henkilöt

Uffomies

Pesunkestävä minmaxmunch… tarkoitan gamisti, jonka mielestä roolipelit ovat vain strategiapelejä, joissa on outo sosiaalinen elementti. Pitää Burning Wheelin hahmonluonnista, koska se on mitä mielenkiintoisin matemaattinen monitavoiteoptimointiongelma.

Shades

Hänen keisarillisen korkeutensa nimeämä valtakunnan pessimisti. Sardonisen ja mauttoman huumorin suojelupyhimys. Iso pikkuveli, joka sanoo mitä vaan nähdäkseen pääseekö kuin koira veräjästä.

Tonpa

Herra ”mopo karkaa käsistä”, Pulp ja Supersankarit (kulta- ja hopea-ajan ainakin) rokkaa, eskapismi on roolipelaamisen syvin olemus, sosiaalinen sopimus on pyhä.

Ipo

Pelaa tarinoiden takia.

Gargan

Unelmoija, jonka mielestä korkealentoinen fantasia on upeaa, mitä mahtipontisempaa ja vivahteikkampaa, sitä parempi. Tykkää luoda hahmoja ja pitää sitä parhaana antinaan; joskin mitä enemmän aikaa ja inspiraatiota hahmoon on käytetty, sitä sekavampaa ja hankalampaa sen pelaaminen tuppaa olemaan.

Dracogen

Mies joka ei pelkää mitään, ei vanhaa eikä uutta, paitsi d&d:n kauhumunchkineita. Elää etsien Suuria Kokemuksia ja Pieniä Ihmeitä ja on tunnetusti myös…(gasp) larppaaja

EODboy

Laiska opiskelija, joka kuluttaa aikansa pelaamalla.

Zztap

Fysiikan ja tietotekniikan opettaja (eli ei osaa mitään), jolla on (synkkä?) ropemenneisyys. Yrittää kynsin ja hampain pysyä kiinni lautapeliharrastuksensa parissa…

Elphilm

Ihminen siinä missä muutkin, lisäksi englannin kielen ja kirjallisuuden opiskelija. Muun muassa vanhakantaisen Howard/Leiber/Moorcock -akselin Sword & Sorceryn ystävä. Pelaajana gamisti-narrativisti-simulationisti.

Measleworth

Pitää jokseenkin vauhdikkaista ja tapahtumarikkaista peleistä. Pitää hahmon pelaamisesta. Tekeekö tämä hänestä narrativistin? Noppien kolina pöytään on kuitenkin jossain syvällä suunnattoman tyydyttävää. Epäilee salaa pelaavansa voidakseen myöhemmin kertoa unohtumattomista Fortunan suosioista.

Thunhus

Power gamer / Tactician Tampereelta. Pääsääntöisesti toimii pelinjohtajana. Pelannut roolipelejä vuodesta 1986. Suosikkina D&D eri laitoksineen. Toissijaisina Runequest ja Warhammer fantasy roleplay. Peluuttanut kampanjoitaan keittiönsä pöydällä yli kymmenen vuotta. Vaimolle kiitoksia sietämisestä.