Love Letters I

Rakas Alex

Viimeisimmän pelin päätöksessä sinä livahdit aikuisten ohi teltallesi ilman ongelmia samalla kun osa ryhmästä lähti kylään.

Teltassa löydät Emilyn lukemassa muistiinpanojaan taskulampun valossa. Emilyn ääni on mukava ja vaikka oletkin väsynyt kaikesta draamasta päädyt rupattelemaan hänen kanssaan hetkisen ennen kuin romahdat makupussiin nukkumaan.
Valitse kaksi alla olevista jotka pitävät paikkansa.

• Keskustelunne pyörii häiritsevästi fyysisten tuntemustesi ympärillä. Emily tuntuu ymmärtävän todella paljon parasiiteistä ja loiseläimistä. Keskustelun jälkeen sisuksiasi vääntää jälleen.
• Emily kertoo taustastaan patologian opinnoista Lontoossa ja paljastuu lahjakkaaksi, mutta samalla sinulle tulee kuva että hänen perheellään on kohtuuttomat odotukset.
• Tulet maininneeksi Junen tai Johnin (kumman?) jolloin Emily punastelee ja sinulle jää tuntemus tämän olevan hieman ihastunut. Huomaat olevasi hieman mustasukkainen jostain syystä.
• Emilyn puheista sinulle selviää että hän on käynyt läpi tavaroitasi sinun ollessasi poissa. Kuinka suhtaudut tähän?

Keskustelun jälkeen suljette välisermin ja nukahdat. Näet levottomia unia ja heräät yöllä muutaman kerran vatsanväänteisiin ja poistut teltasta rauhoittumaan. Yö on lämmin ja Cicadat ovat äänekkäitä, melkein peittäen alleen muut kuulemasi äänet. Jokin selkeästi pitää ne äänessä. Teltan ulkopuolella on tuoreita jälkiä jonkun selkeästi liikuttua teltan vieressä.

Aamutoimien jälkeen ryhmänjohtajanne kokoaa teidät aamupalalle. Terveydenhoitajalla on asiaa sinulle, mutta herra Smith päästää sinut menemään ilman suurempaa kuulustelua huomatessaan että olet kunnossa. Hän antaa sinulle hieman lääkkeitä anemiaan ja ohjeita veden juonnista. Tämän jälkeen onkin aika siirtyä kielitieteen luennolle rantaan jota pitää neiti Boobs.
Valitse kaksi alla olevista joka pitää paikkansa (tämä on sama kaikilla).

• Katsellessasi opettajaa huomaat kiihottuvasi oudosti, et välttämättä häneen suoranaisesti mutta koet olosi hyvin kireäksi hänen läsnäolossaan. Olet levoton koko luennon, suutasi kuivaa.
• Istuessasi opettajan katseen alla huomaat saavasi päänsärkyä, lämpö alkaa häiritä sinua ja tunnet kuin rautaisen langan hiljalleen kaivautuvan kallosi sisään. Pysyt luennon vaitonaisena pyrkien kestämään kasvavan kivun.
• Luennon aikana vaivut ajatuksiisi ja havahdut opettajan kysymykseen. Olet syvästi järkyttynyt kysymyksen henkilökohtaisuudesta ja et mitenkään ymmärrä miten se liittyy aiheeseen. Et voi itsellesi kuitenkaan mitään vaan huomaat vastaavasi kysymykseen totuudenmukaisesti. Mitä opettaja kysyi sinulta ja mitä vastasit? Vastauksen jälkeen olet hämmentyneessä tilassa.

Tunnin jälkeen saitte essee aiheen, jonka Boobs vaatii teidän kirjoittavan illalla.

Toivottavasti ehdit kirjoittamaan sen! :)

Hughs and Kisses
pelinjohtajasi

Rakas Billy

Teltassa löydät Pietron lukemassa nuottejaan sekä testaavan jotain instrumenttiaan. Pujahdat pianon taakse makuupussiisi kuunnellen Pietron kaunista mutta melankolista soittoa vaipuessasi uneen.

• Unessasi kulkeudut kaukaiseen peilimaailmaan jota hallitsee uneksiva lohikäärme ja jossa kuljet pitkän matkan, selvität useita tehtäviä ja lopulta löydät synkän epäkuolleen velhon vangitseman prinsessa Alexin, jonka vapautat sumuisesta kristallipallosta. Samalla vapautat maailmaan kuitenkin lohikäärmeen henkäyksen joka oli vangittuna Alexin kanssa palloon.
• Uneksit harhailevasi sumuisessa labyrintissä. Aina välillä kuulet Alexin huutavan sinua apuun, mutta et löydä häntä. Mennessäsi syvemmälle ja syvemmälle alat kuulla raskasta hidasta hengitystä ja valtavan sydämen sykkeen.
• Heräät vavisten kylmästä kosteana hiestä. Kuulet edelleen Pietron hyräilevän, ehkä unissaan, jotenkin tiedät melodian kertovan kaipuusta jotain kadotettua kohden. Nouset ylös kuin lumottuna, pujahdat ulos ja harhailet pimeässä telttojen labyrintin läpi Alexin teltalle. Kuuntelet kankaan läpi hänen hengitystään hetken ja palaat takaisin vaivihkaa.
• Herätettäsi aamulla Pietro keräilee instrumentin osia laukkuun. Keskustelet hänen kanssaan edelleen maaten makuupussissasi. Huomaamattasi kerrot jotain henkilökohtaista, mitä kerrot Pietrolle ja miten hän tähän suhtautuu?

Aamutoimien jälkeen ryhmänjohtajanne kokoaa teidät aamupalalle. Kuulet että Vladimir Kravinoff niminen poika on levittänyt huhua että olet varas, otit kuulemma hänen sytyttimensä ”kompuroidessasi” joka oli lahja hänen vanhemmiltaan ja perintökalleus ”vanhalta maalta”. Tämän jälkeen onkin aika siirtyä kielitieteen luennolle rantaan jota pitää neiti Boobs.

Hughs and Kisses
pelinjohtajasi

Rakas Elly

Viimeisimmän pelin päätöksessä te livahdatte aikuisten ohi teltallenne ilman ongelmia samalla kun osa ryhmästä lähti kylään. Matkalla kuulet jälleen neljän pojan myöhäisen nuotioringin puhelevan melko ihastelevaan tyyliin suuntaasi. Viheltelevä luihu tyyppi ei ole nyt mukana, joten ehkä jopa koet heidän ”kehittyneen” sosiaalisen valinnan kautta. Huomaat joukon tyttöjä liittyvän heidän seuraan jäät seurailemaan heidän tekemisiään piilosta, puhtaasti tutkimusmielessä.

• Isoin pojista, ”Big Ben” on tuonut mukanaan kannettavan radion ja soittaa Johnin tyylistä musiikkia ja tuntuu eroavan joukosta. Jotenkin näet hänessä samaa intensiivistä maskuliinisuutta kuin Johnissa. Jossain vaiheessa huomaat hänen nähneen sinut piilossasi, säikähdät syyllisyyden tunteen iskiessä lävitsesi, mutta poika vain hymyilee ja jatkaa musiikin kuuntelua.
• Ryhmän johtajan roolin ottanut poika Johnny Rival vetää joukkoa johtaneen Jill nimisen hyvin kauniin ja urheilullisen tytön puoleensa. Huomaat Jillin rakenteessa hyvin paljon samaa itsesi kanssa; hän liikkuu vastaavalla ryhdillä kanssasi. Heidän seuraamisensa saa sinut haaveilevaksi.
• Ryhmän rento, seksikkyyttä ulospäin suorastaan hehkuva Humphrey vetää puoleensa useammankin tytön huomion mutta huomaat hänen huomionsa silti hapuilevan muualle. Tämä tuo mieleesi Junen ja tunnet outoa ahdistusta sisimmässäsi kun näet miten epätoivoisesta kuhertelusta huolimatta tytöt eivät saa vangittua pojan huomiota.
• Kuhertelun alkaessa lämmetä esiin tulee muutama pullo. Ennen kuin saat selville mitä pulloissa on, paikalle saapuu närkästynyt tyttö joka alkaa sättiä seuruetta. Joukosta nousee poika, Mark nimeltään, joka on ollut tähän asti hyvin eläväinen kohtaamaan Marian. Hämmentävästi tilanne päättyy lopulta siihen että seurue hajoaa. Oudosti hyvinkin kuuma tilanne viileni kuin taikaiskusta.

Palaat teltalle kummeksuen maan outoja rituaaleja, samalla tuntien olosi kaihoisaksi. Näet levottomia unia ja heräät aikaisin. Aamupala vilahtaa ohi kuin unessa. Tämän jälkeen onkin aika siirtyä kielitieteen luennolle rantaan jota pitää neiti Boobs.

Hughs and Kisses
pelinjohtajasi

Rakas Shirley

Viimeisimmän pelin päätöksessä te livahdatte aikuisten ohi teltallenne ilman ongelmia samalla kun osa ryhmästä lähti kylään. Pääsi on täynnä itsesyytöksiä ja iltarukousten jälkeen pujahdat makuupussiin ennen Ellyn tuloa telttaan.

• Makaat makuupussissasi saamatta unta kuvitelleen kaikkia mahdolliset kauheudet mitkä olisivat voineet tapahtua Alexille. Kyyneleet nousevat silmiisi ja kuuntelet hiljaa Ellyn saapuvan ja menevän nukkumaan. Tunnet olosi hirvittävän yksinäiseksi. Sinun pitää pyytää Alexilta anteeksi ensi tilassa.
• Makaat makupussissa saamatta unta. Elly saapuu jossain vaiheessa. Nouset jonkin ajan kuluttua ja hiivit ulos. Yö on lämmin ja Cicadat ovat äänekkäitä, peittäen alleen kaikki äänet. Hiivit sairasteltan luokse jossa näet Smithin työstävän jotain näytettä ja sitten lähtevän omaan telttaansa. Mitä teet ennen kuin palaat takaisin telttaasi?
• Teltassasi vaivut hiljalleen tiedottomaan tilaan. Huomaat päätyneesi hyvin karuun kiviseen tilaan ja tiedostat kouluttajasi läsnäolon. Tunnet syyllisyyden kourivan sisuskalujasi. Kouluttajasi on kuitenkin lempeä mielessäsi ja lohduttaa sinua. Voit valita arvostavasi hänen lempeyttään; +1 Savior ja -1 jokin muu, tai kokea että kouluttajasi ei ymmärrä sinua +1 Freak ja -1 jokin muu.

Huomaat lopulta nukahtaneesi. Aamutoimien jälkeen ryhmänjohtaja kutsuu teidät aamupalalle, joka vilahtaa ohi kuin unessa. Tämän jälkeen onkin aika siirtyä kielitieteen luennolle rantaan jota pitää neiti Boobs.

Hughs and Kisses
pelinjohtajasi

Rakas John

Viimeisimmän pelin päätöksessä te livahdatte aikuisten ohi tarkoituksena karata kaupungille tyttöjen ja Billyn mennessä nukkumaan. Liikut edelleen tunteen aallonharjalla ja varmaan siksi et ajatellut loppuun asti kuinka ehtisitte takaisin aamuun mennessä ilman pyöriä tai autoa. Onneksenne pitkin yötä koulubussit ajavat edes taas ja ei ole suurempi ongelma livahtaa yhteen sisään ja piilotella.

• Kaupungin reunalla on sinulle tuttu vanha tehdashalli, ruostuneiden koneiden ja roikkuvien ketjujen keskellä tunnet olosi hyväksi. Junen korkatessa oluen keskityt ketjujen kilahteluun, onttojen polttimoiden kuminaan ja katon metallin vääntymisen narinaan. Tunnet miten Junen läheisyys saa paikan elämään, herättelevän hitaasti äänen ulos… Saat seuraavaan Burn heittoon +1 Forward.
• Istuskelette Junen kanssa vanhan tehdashallin tasakaton reunalla. Humina on hetkeksi vaiennut korvissasi ja kuulet sydämesi äänen, Junen sydämen sykkeen, Chicadojen sirityksen. Keskustelette mukavia ja sinusta tuntuu hetken aikaa turvalliselta. Tunnet Junen läheisyyden todella voimakkaasti. Anna Junelle Influence
• Kävellessänne pois tehdashallilta, naukkaillen olutta, hieman ennen kuin humina alkaa taas kuulua korvissasi, kuulet korvissasi oudon sivuäänen. Yleensä kuulet kaksi tasaista huminaa täälläpäin, toinen kuluu vuorilta ja toinen mereltä mutta nyt niihin on liittynyt kolmas – hyvin selkeä hurina – joka tuntuu kuuluvan kesäkoululta päin. Tämä saa sinut jostain syystä levottomaksi. Saat seuraavaan Access Situation heittoon +1 Forward joka liittyy Alien juttuihin.

Poistutte ennen poliisien saapumista ja hyppäätte koululle menevään bussiin. Torkut jo linjassa kevyttä olut pöhöä ja jotenkin päädyt teltalle jossa ehdit nukkumaan hetken ennen kuin sinut herätetään. Aamutoimien jälkeen ryhmänjohtaja kutsuu teidät aamupalalle, joka vilahtaa ohi kuin unessa. Tämän jälkeen onkin aika siirtyä kielitieteen luennolle rantaan jota pitää neiti Boobs.

Hughs and Kisses
pelinjohtajasi

Rakas June

Viimeisimmän pelin päätöksessä te livahdatte aikuisten ohi tarkoituksena karata kaupungille tyttöjen ja Billyn mennessä nukkumaan. John on edelleen hermona, mutta jotenkin livahdatte kaveri vaihteelle. Livahdatte koulubussiin joka sahaa koulun ja kaupungin väliä ja suuntatte vanhalle tehdashallille jossa teillä on olutta ja jossa John saa treenattua.

• Tehdashallilla on sinun varastosi käännettyä olutta sekä juliste jostain klassisesta supersankarista jonka sait isältäsi lahjaksi vuosia sitten. Johnin soittaessa tunnet vääntävää kipua sydämessäsi ja katseesi hapuilee julistetta kohden. Kuka sankari on kyseessä ja miksi haluat olla hänen kaltaisensa?
• Istuskelette Johnin kanssa katolla jutustellen mukavia. Keskustelun yhteydessä kerrot hänelle mielipiteesi jostain ”tiiminne” jäsenestä, kenestä on kyse ja mitä mieltä hänestä olet?
• Käyt välillä kääntymässä lähistön kaupassa, sinulle tuttu sijainti joten sirpaloidut sinne helposti. Siirryttyäsi sinne säikähdät kun näet edessäsi oudon tytön. Säikähdät vielä pahemmin tytön kadotessa silmänräpäyksessä. Päätäsi huimaa ja ”maistat” helistimien helinää. Tulkitsetko näkeväsi harhoja vai oliko tyttö siinä oikeasti?

Poistutte ennen poliisien saapumista ja hyppäätte koululle menevään bussiin. Katsot Johnin perään tämän torkkuessa linjassa, toisesta huolehtiminen tuntuu oudon hyvältä. Herätät hänet ja autat teltalleen ennen kuin menet omaasi. Yllättäen Smith ei tunnu olleen teltassa koko yönä ja saapuu sinne vasta kun olet jo torkkumassa makuupussissa olut pöhöä ja herättää sinut aamuun.
Aamutoimien jälkeen ryhmänjohtaja kutsuu teidät aamupalalle, joka vilahtaa ohi kuin unessa. Tämän jälkeen onkin aika siirtyä kielitieteen luennolle rantaan jota pitää neiti Boobs.

Hughs and Kisses
pelinjohtajasi