Myyrä Mistelinoksa

Myyrä Mistelinoksa on melko etova olento. Nimensä hän on saanut toisaalta hieman epämääräisestä ulkomuodostaan, mutta toisaalta myös hänen maanomaisesta ominaishajusta, joka leijuu hänen rähjäisessä kaupassa. Itse asiassa Myyrän rotu on jäänyt Ovlalle hieman hämäräksi, eikä Ovla oikeastaan ole koskaan halunnut tietääkään. Kaupan tuotteet ovat Shadowrunnerin kannalta kuitenkin hyödyllisiä, jos ei jopa välttämättömiä. Niiden avulla saa tarvittaessa aikaan sekä ääni- että valoefektejä. Valikoimasta löytyy kaikenlaista tarpeellista sekä henkien vapauttamiseen että erinäisten suljettujen paikkojen avaamiseen joko voimalla tai taidolla. Lisäksi Myyrä on hyödyllinen myös siinä, että hänen kauttaan voi päästä joistain valonaroista tuotteista eroon. Tietenkään Myyrän tuotteiden laatu ei ole aina parasta mahdullista A-luokkaa, ja harvinaisempia tuotteita häneltä voi olla hankala saada. Vuosien saatossa Ovla on joutunut aloittamaan yrityksensä ehkä turhankin usein alusta. Silloin Myyrä on osoittaunut monesti hyödylliseksi kontaktiksi.

Connection rating: 2
Loyalty rating: 1