Sebastian

Sebastian on astronomi, tiedemies ja mystinen ennustaja. Hänet tunnetaan erityisesti hänen ennustuksistaan, joita hän tekee usein ja arvaamattomasti. Monesti hän ei itsekään tiedä milloin hänen lausahduksensa toteutuvat. Hän on yrittänyt tutkia tähtiä löytääkseen tavan hallita kykyään ja auttaa muita ihmisiä.

Lapsuus

Sebastian vietti nuoruutensa kirjurin apuna kopioiden vanhoja historian ja tieteen kirjoja. Samalla hän oppi kirjojen sisällön ulkoa ja sai suuren tietämyksen akateemisista asioista.

  • Oppinut
  • Vielä kerran

Urotyö

Eräänä päivänä kirjojensa parissa Sebastian tuli ennustaneeksi seuraavan merkittävän meritaistelun ja sen tuloksen. Tämä puolivahingossa tehty lausuma kävi toteen ja Sebastian ryhtyy selvittämään tätä uutta kykyään tutkimalla tähtien liikkeitä ja niiden merkitystä tapahtumien kulkuun.

  • Hups
  • Tähdet kertovat

Vierailu 1

Sebastian ennustaa vuosien varrella monia asioita, yksi niistä on voimakkaan telekineetikon syntymä Rendaris -sukuun. Tämän ennustuksen toteutuminen sai Rendarikset huomaamaan Sebastianin merkilliset voimat ja palkkaamaan hänet suvun palvelukseen (jottei kukaan muu voisi käyttää hänen voimiaan heitä vastaan).

  • De Rendares'n palkollinen
  • Ihmiset haluavat minut kertomaan heille asioita (tai olemaan kertomatta)

Vierailu 2

Sebastian matkaili jonkin verran päästyään vakinaiseen virkaan, ja yksi matka vei hänet merelle aluksella, jonka hän tiesi kohtaavan loppunsa, ellei suuntaa muutettaisi. Tämän seurauksena miehistö nousi kapinaan ja valitsi uuden kapteenin johtamaan laivaa.

  • Tuomionsanoja
  • Minulla on aavistus

Taidot

Great Divination
Good Academics Science
Fair Contacts Alertness Investigation Resolve
Average Gambling Pilot Fists Engineering

Stuntit

Walking Library
Fortuneteller
Psychic
Words on the Wind